2016. november 06. 17:11 - MasterDwalin

Debreceni Barátságos KoW Verseny 2016 - 3. rész: A nagy csata!

fd7fba69843a691b7f300f719507c815.jpg

Nos ez az a bejegyzés aminek már nagyon-nagyon régen meg kellett volna jelennie, de sajnos a jelenlegi szabadidő mennyiségemből nem fér ki több, mint havi egy bejegyzés..... 

Mindenesetre, ha kedves Olvasó, te azért kattintottál ide, mert még mindig érdekelnek a debreceni verseny eseményei, akkor rendkívül hálás vagyok Neked! 

Elérkezett hát a verseny napja! Mindannyian elcsendesedve majszoltuk croissantból és tejeskávéból álló reggelinket, hiszen tudtuk, bár sokat vígadtunk egymással tegnap este, ma harcolnunk kell egymással. 

Nemsokkal ezután megérkezett a hazai wargame körökben igen csak ismert Sebitar mester is, és így végre teljes lett a létszám. 

Miután megcsodálhattuk frissen kirakott, gyönyörű szép kő seregét (törpe szabályokkal hozta őket) megtörtént a sorsolás. A Hegedűs fivérek Grosh-al illetve Gáborral kerültek szembe, én pedig Sebitarral. 

A Kaba által nyújtott narratíva alapján (a kő sereg királya meg akarta kérni a törpe király fiának kezét és innen jött az összetűzés. Bár azért hozzátenném a Stormheim krónikák nem írnak semmi ilyesmiről...) felpakoltunk a tanyasi témájú asztalra.

A küldetés Loot volt, melynek lényege, hogy a három középvonalra helyezett objektívát megszerezzük. Minden ilyen objektíva egy pontot ért.

A taktikám az volt, hogy lovasság híján eleve csak kettő objektívára megyek rá, és megpróbálok egy 2-1 helyzetet kijátszani. A középső objektívára állítottam a bányászokat, a rúnapapot és a "gyorsnak" számító elementálokat. Az ettől jobbra lévő objektívára pedig az Ironguard regimentet, a hordámat és az ágyúmat állítottam zászlós támogatással. 

A taktika sajnos nem igazán jött be. A hordám egész hamar leesett, hála az ellenséges elementáloknak, kőborzlovasoknak, de leginkább az elmért helyezkedésnek. A középső objektívánál sokáig tartottam magam, de végül ott is Sebitar győzedelmeskedett.

Két szerencsés lépésem volt a játék alatt. Az egyik, hogy az ágyúmmal sikerült kilőnöm a másik ágyút, valamint, hogy az Ironguardnak sikerült lemanővereznie a kőborzlovasokat és megszerezni tőlük az objektívát.

"A törpök természetüknél fogva rövid távon veszélyesek" - van amikor nincs igazad kedves Gimli! ;)

Így sikerült a játékot 2-1-es vereségre kihozni, ami mégis olyan érzés volt, mintha nyertem volna! Végig hátrányban voltam, de lenyomtam azokat az átkos kőborzlovasokat és szereztem egy pontot! Ilyen a törp hozzáállás kérem alássan!  

Pillanatképek a Sebitarral vívott csatáról:

imag0746.jpg

imag0749.jpg

imag0758.jpg

A meccsek után átugrottunk ebédelni a szomszédba, majd kisorsoltuk a mindent eldöntő második és végső játék két csapatát. Én Grosh és Sebitar mellé kerültem a kő-törp-élőhalott érdekszövetségbe. Mivel nekünk volt több összesített pontunk, ezért mi kaptuk meg Nagash-t! Ő egy Morgoth volt, csak dupla nerve értékkel és kevesebb varázslattal. 

Mit is mondhatnék a végső csatáról? Két asztalon zajló esztelen mészárlás volt, melyben nagy előnyünkre volt a repülő, nagy méretű, mozgás blokkoló Nagash. A csata két kulcspontja a bal szélen a templom mögé szorított trollok és ember lovasok felőrlése és a bal szélen tanúsított kő-élőhalott csapatok hősies helytállása volt. Az én seregemnek kisebb szerepe volt az eseményekben. Az ágyúm sikeresen aprította az ogrékat és goblinokat (értsd. kétszer találtam a csata során) középen a hordám pedig feltartotta a goblin főerőt a csata végéig.

Eszméletlenül élvezetes és poénos játék volt, számomra idén talán a legjobb! Abszolút nem számoltam a pontokat így meglepetésként ért a 3. helyezésem. Ezt mondjuk csak azért sikerült megszerezni, mert a bal szélen lévő rúnapapom (a seregem más része nem tartózkodott a lehullott elementálokon kívül ezen a vidéken) amibe tehette abba sebzett egy-két pontot, így felezve-harmadolva a társ hadvezéreim által leölt ellenségből járó győzelmi pontokat.... Goblin hadvezérnek is elmennék! ;)

A nagy csata képekben:

imag0765.jpg
imag0764.jpg

imag0778.jpg

imag0767.jpg

imag0789.jpg

imag0766.jpg

Összességében nagyon élveztem a debreceni kiruccanást, Kaba pedig szuper munkát végzett szervezés terén! Remélem jövőre is lesz Barátságos KoW Verseny és remélem nő a játékos létszám is!   

Köszönet neked is Olvasóm, hogy kitartottál a beszámolók mellett és elolvastad eddig! 

Remélem a jövőben nem kell már rám ennyit várni! (Ugye kedves Mishima bemutató cikk?....) 

-Farkas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dicerunner.blog.hu/api/trackback/id/tr1411934951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása