2017. január 17. 22:24 - MasterDwalin

Projekt jelentés - 2017.01.17: 30k World Eater Kill Team warband

wronde_veteran_squad.jpg

Üdvözletem Kedves Olvasó!

Mielőtt nekifognék az első projekt jelentésemhez, szeretném tisztázni a blog helyzetét és jövőjét. Ha letekersz egy kicsit a főoldalon, akkor látszik, hogy az utolsó bejegyzésem még November elején íródott. A nevezetes bejegyzés az Első Debreceni Barátságos Kings of War Verseny (Kaba! Kell egy rövidebb név!) jelentő sorozatának utolsó része volt. Már akkor késésben voltam vele, és úgy éreztem, hogy a blog inkább kezd gond lenni számomra, mint a hobbi egy formája. Ezért azóta nem is írtam egy bejegyzést sem. A szabadidőmet inkább festésre, játékra, barátokra és a Youtube csatornára fordítottam. Viszont a ma úgy döntöttem véget vetek ennek a tetszhalott állapotnak és vagy hivatalosan lezárom a blogot, vagy ténylegesen írom tovább.

Ahogy azt te is érzékeled Kedves Olvasó, az utóbbit választottam. Az eredeti ötlet az volt, hogy havi több bejegyzést is csinálok majd. Aztán ebből havi egy lett. Viszont azért, hogy ne feladatnak, hanem kreatív tevékenységnek érezzem a dolgot, ezért mostantól nem szabok havi minimumokat magamnak. Írok majd, amikor van miről írnom.

És most következzen maga a bejegyzés....

 

A blog indulása óta tervem volt, hogy közreadjam a saját hobbi projektjeim alakulását is. Viszont csak mostanra értem el a festésben azt a szintet, amikor már meg merem mutatni a munkámat az interneten is. Ez nem azt jelenti, hogy jó vagyok, de már fel merem vállalni, hogy ezeket a figurákat én festettem. 

2016 volt az első olyan év amikor feljegyeztem mennyit festettem. Idén pedig azt a tervet állítottam fel, hogy meghaladom majd a tavalyi számot. Szóval idén több, mint 114 figurának kell elkészülnie.... Ja, és még van egy saját fogadásunk is, amiben lekötöttük, hogy December 31-ig ki kell festeni minden December 1. előtt szerzett figurát...  

Projektjeim közül elsőként a 30k-s lojalista World Eater banda készült el. A figurák festését még decemberben kezdtem el, de csak mostanra készültek el teljesen.

img_20170117_113101.jpg

img_20170117_113115.jpg

Középen: Captain Robvert Hyboreas (Rampager Champion with Paragon Blade) ,fegyvere az Atlantean Cutter. Balra: Arnoldius Hyrkan (Rampager with Heavy Chainsword), fegyvere a Red Avanger. Jobbra: Turan the Hammerer (Rampager with Meteor Hammer), fegyvere a Bane of Chimeria. 

 

img_20170117_113245.jpg

img_20170117_113310.jpg

Jobbra: Tarantus Gunder (Heavy Support Marine with Heavy Bolter) és fegyvere Aryas. Balra: Tactical Veteran Marine with Melta Gun (mágnesezett, szóval cserélhető Bolter-re, Flamer-re vagy Plasma Gun-ra) 

 

img_20170117_113141.jpg

img_20170117_113157.jpg

3 sima Rampager (papíron Chain axe van náluk)

 

img_20170117_113320.jpg

img_20170117_113333.jpg

2 Tactical Marine

A csapat kifejezetten Kill team játékokra, és a HammerTime Cafe-ban futó Heralds of Ruin kampányra készült. A másik oka annak, hogy elkészült ez a banda, hogy szerettem volna fehér fő színű figurákat is festeni végre. Ezzel az volt a célom, hogy gyakoroljam egy kicsit ezen trükkös szín festésének technikáját. De van egy harmadik ok is. 

Manó barátom, akivel a Lexicanum Podcast adásokat is csinálom, tavaly megfertőzött a 30k-val. Mióta megjelent a Betrayal of Calth és Burning of Prospero, azóta már nem is annyira drága dolog 30k seregbe kezdeni. Maga a rendszer kvázi ugyan az, mint a sima 40k, így pluszban szabályokat sem nagyon kell tanulni. Máshogy működik a seregépítés, mások a  küldetések, van egy pár új képesség, de igazából ennyi. A figurák gyönyörűek, a sereglisták kiegyenlítettebbek erőviszonyban, a Horus Eretnekség történetét meg eleve nagyon szeretem. (Ha téged is érdekel, akkor a magyar 30k csoport emerre... ;) ) 

pre-heresy_warhounds_scheme.jpg

A 12. Légió színsémája még amikor a War Hounds nevet viselték.  

A kezdeti terv az volt, hogy a lojalista 12. Légiót választom majd első seregnek. Ők a World Eaters, de Angron előtt még úgy War Hounds-nak nevezték őket. Lojalistákat akartam, Angront nem bírom, a Hounds sémája pedig nagyon tetszetős. Megvolt a terv, proxyval ki is próbáltam őket és tetszettek is. Aztán pár artwork és egy hangos novella teljesen megfertőzött a Night Lords Légióval.... Szóval már el is kezdtem összeszedni egy 2500 pontos Night Lords sereg alapjait.... A War Hounds sincs elfelejtve, csupán késleltetem egy kicsit. 

A Kill Team bandával közben pedig belemerülhettem a 12. Légió életérzésébe is, így nincs hiányérzetem se a váltás miatt. A fent látható fotókon szereplő figurák egy részének pedig már nevet és karaktert is adtam. Őket a 30k-s seregben is meg fogom formázni idővel.

 

A warband története eddig az, hogy Robvert Hyboreas egy rendkívül Császár hű parancsnok volt, lojalitása pedig egész századára igaz volt. Mióta a Légió egyesült Angronnal és átszervezték őket World Eater Légióvá, azóta élt Robvert szívében a gyűlölet Angron iránt, akit ő nem tartott méltó vezérnek. Az Istvaan III bolygón  történt árulás idején Robvert százada, az "Avangers of Hyboreas" épp egy Terráról kapott küldetést teljesített az Aquilonia cirkáló fedélzetén az Imperium határterületein. Mikor a fülükbe jutott az eretnekség híre fellázadtak Légiójuk ellen és gerilla háborúba kezdtek az árulókkal. Egészen addig, amíg hajójukat el nem nyelte a Warp. 189 évig sodródtak a hipertér áramlatai között, démonok és más förtelmes entitások ellen küzdve, mire újra felbukkantak a valós térben. Csakhogy eközben a materiális térben sokkal több idő telt el. Most, a 41. évezred végén, a század maradéka tovább küzd bukott légiójuk tagjai ellen, Angron után kutatva. Lekaparták magukról eredeti jelvényeiket, és néma bosszúállóként, szellemekként küzdenek a Káosz ellen. Számuk egyre csak fogyatkozik, miközben az Inkvizíció ügynökei is üldözik őket, eretnekség vádja miatt....

Remélem tetszett az első projekt update Kedves Olvasóm, és máskor is visszanézel majd a blogra! Vagy a Facebook oldalamra! ;) 

Kellemes hobbit mindenkinek!

-Dwalin

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dicerunner.blog.hu/api/trackback/id/tr8912132745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása